Često postavljena pitanja

Ugovor o kupnji možeš jednostrano raskinuti, odnosno napraviti povrat, u roku od 8 dana od primitka paketa bez navođenja razloga.

Ne trebaš! Kupovinu možeš izvršiti i kao gost tako da u potpunosti ispuniš formular s potrebnim informacijama.

Naravno! Ako nisi zadovoljan/na robom kupljenom u mybar.hr online shopu, imaš pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možeš poslati putem e-maila s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na: prodaja@mybar.hr U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Naručene proizvode s mogućim troškovima dostave moguće je platiti pouzećem prilikom ekspres dostave robe putem Hrvatske pošte. Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na tvoju e-mail adresu.

Kako se plaća pouzećem?
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivaš potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke.

Kako plaćam ako imam promotivni kod?
Promotivni kod se unosi u procesu kupovine u polje za unos koda nakon čega se izračun košarice smanjuje za popust definiran kodom. Potom plaćanje izvršiš odabranim načinom.

  Cijena dostave za Hrvatsku ovisi o količini ( težini )  naručenih proizvoda. Trošak snosi kupac!

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci. Zamjena robe moguća je unutar 8 dana od primitka pošiljke. Zamjenu si dužan/na zatražiti putem e-maila prodaja@mybar.hr sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 8 radnih dana od primitka pošiljke. U e-mailu trebaš objasniti želiš li proizvod mijenjati za isti proizvod druge boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraćaš na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u neoštećenoj originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (neoštećena ili je originalna ambalaža oštećena), morat ćeš platiti poštarinu kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu. Ako proizvod mijenjaš za proizvod veće vrijednosti najprije ćeš trebati uplatiti razliku na naš račun, a ako je manje vrijednosti mi ćemo novac vratiti na tvoj račun.