Često postavljena pitanja

Trebam li biti registrirani korisnik da bi obavio kupnju na mybar.hr?

Ne trebaš! Kupovinu možeš izvršiti i kao gost tako da u potpunosti ispuniš formular s potrebnim informacijama.

U kojem roku mogu zatražiti povrat?

Ugovor o kupnji možeš jednostrano raskinuti, odnosno napraviti povrat, u roku od 8 dana od primitka paketa.

Ako primjetim da je proizvod koji sam kupio/la, mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako nisi zadovoljan/na robom kupljenom u mybar.hr online shopu, imaš pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možeš poslati putem e-maila s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na: prodaja@mybar.hr

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Na koji način mogu izvršiti plačanje na mybar.hr webshopu?

Naručene proizvode s mogućim troškovima dostave moguće je platiti pouzećem prilikom ekspres dostave robe putem Hrvatske pošte, virmanskom uplatom (općom uplatnicom ili putem internet bankarstva). Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na tvoju e-mail adresu.

Što znači plaćanje virmanom (direktna bankovna transakcija)?
Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odabereš plaćanje Direktnom bankovnom transkacijom uplačujete iznos bez troškova dostave, pri primitku pošiljke plaćate samo trošak dostave. Koristite identifikacijski broj narudžbe kao poziv na broj. Vaša narudžba biti će isporučena kad sredstva budu vidljiva na našem računu. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na prodaja@mybar.hr.

Kako se plaća pouzećem?
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivaš potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke.

Kako plaćam ako imam promotivni kod?
Promotivni kod se unosi u procesu kupovine u polje za unos koda nakon čega se izračun košarice smanjuje za popust definiran kodom. Potom plaćanje izvršiš odabranim načinom.

Koliki je iznos dostave?

Cijena dostave ovisi o količini naručenih proizvoda, točnije težini ukupne pošiljke. Cijena se određuje prema cjeniku poštanskih usluga Hrvatske pošte.

Mogu li proizvod kupljen u webshopu zamjeniti za drugi?

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci. Zamjena robe moguća je unutar 8 dana od primitka pošiljke. Zamjenu si dužan/na zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 8 radnih dana od primitka pošiljke. U e-mailu trebaš objasniti želiš li proizvod mijenjati za isti proizvod druge boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraćaš na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u neoštećenoj originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena ili je originalna ambalaža oštećena), morat ćeš platiti poštarinu  kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu. Ako proizvod mijenjaš za proizvod veće vrijednosti najprije ćeš trebati uplatiti razliku na naš račun, a ako je manje vrijednosti mi ćemo novac vratiti na tvoj račun.